Információk
-
ExpressOne csomagpontokA csomagpont megkönnyíti ügyfeleink kiszolgálását. Azok a címzettek, akik számára problémát jelent adott időben a megadott címen várni a csomag érkezését, dönthetnek úgy, hogy a csomagpontba kérik a kiszállítást: ez esetben szabadon választhatják meg, mikor veszik át a csomagot.
Utánvétes csomag fizetése esetén a 300.000 Ft feletti összegek kiegyenlítése készpénzzel nem lehetséges.Megrendelés végösszegSzállítási költség0 Ft29 999 Ft990 Ft30 000 Ft-ingyenes -
ExpressOneAz ExpressOne a piac meghatározó csomaglogisztikai szolgáltatójaként minőségi, gyors és rugalmas kézbesítést garantál. Az ExpressOne európa szerte vállalja export és import küldemények célba juttatását, akár utánvéttel is.Megrendelés végösszegSzállítási költség0 Ft29 999 Ft1 490 Ft30 000 Ft-ingyenes
-
Személyes átvétel üzleteinkbenÁtvétel üzleteinkben (3-5 munkanap) - Az üzletekben való átvétel ingyenes. Nem számolunk fel szállítási költséget.Megrendelés végösszegSzállítási költség0 Ft-ingyenes
-
Szállítás az EU tagállamaiba (kivéve Magyarország)Megrendelés végösszegSzállítási költség0 Ft-6 990 Ft
Fizetési lehetőségek:
- Üzletünkben történő átvétel esetén: előreutalással
- Házhozszállítás és csomagpontok esetén: előreutalással vagy utánvéttel.
Utánvétes rendelés esetén a futárnak kell kifizetni a rendelés ellenértékét, készpénzben vagy bankkártyával.
A megrendelt termékeket 24-48 órán belül átadjuk a futárszolgálatnak. Kiemelt promóciós időszakokban hosszabb feldolgozási idő várható.
Személyes átvétel üzleteinkben: értékhatártól függetlenül ingyenes.
A szállítási mód esetében (ha a vásárló ezt választja) a következő történik:
- A megrendelésnél csak előre utalásos fizetési mód választható!
- Megrendelési szándéka beérkezik hozzánk, e-mailben értesítjük a vásárlót.
- Kollégáink visszajelznek és elküldik az utaláshoz szükséges adatokat.
- Az utalás megérkezik, "Utalása beérkezett, összekészítés folyamatban" címmel e-mailt küldünk, megkezdjük a csomag összekészítését, feladását.
- A csomag kész, átvehető az üzletben! "címmel e-mailt kap a vásárló, ezt követőem a kiválasztott üzletben nyitvatartási időben átvehető a csomag.
Üzleteink:
Szépséglabor Budapest Mammut II - Mammut II bevásárlóközpont fsz. (New Yorker mellett) 1024 Budapest, Lövőházi u. 2-6. Nyitvatartás: H-Sz: 1000-2100, V: 1000-1800 |
Szépséglabor Zalaegerszeg 8900 Zalaegerszeg, Kossuth L. u. 25-27. Nyitvatartás: H-P: 0830-1700, Sz: 0900-1200, V: Zárva |
Szépséglabor Szombathely 9700 Szombathely, Fő tér 11. Nyitvatartás: H-P: 0830-1700, Sz: 0900-1200, V: Zárva |
Szépséglabor Sopron 9400 Sopron, Ágfalvi út 16. Nyitvatartás: H-P: 0830-1700, Sz: 0900-1200, V: Zárva |
Szépséglabor Keszthely 8360 Keszthely, Bercsényi Miklós u 22. Nyitvatartás: H-P: 0830-1700, Sz-V: Zárva |
Személyes átvétel - GY.I.K.
- Hogyan fizethetem ki a csomagot?
Ennél a szállítási módnál csak előreutalással tudsz fizetni. A megrendelés után az utalással várj a kolléganőink visszajelzéséig! - Mikor kell fizetnem?
Miután a rendelésed leadtad, kapsz egy visszaigazoló e-mailt. Ekkor még nem kell fizetned, ez egy igazolás, hogy beérkezett hozzánk a rendelésed. Ha a rendelésedben lévő összes terméket tudjuk adni, akkor kapsz egy újabb értesítést: "A CSOMAG ÖSSZEKÉSZÍTÉSE FOLYAMATBAN" és kolléganőink telefonon is felveszik veled a kapcsolatot, ekkor kell csak utalni. - Mikor érkezik meg a csomagom?
Az utalás beérkezését követő kb. 3-5 munkanapon belül. - Meddig vehetem át a csomagom?
A csomag érkezéséről értesítést kapsz, ettől számítva 14 napig veheted át a kiválasztott üzletben, nyitvatartási időben. - Mi történik, ha nem veszem át a csomagot?
Ebben az esetben kollégáink megpróbálják újra felvenni veled a kapcsolatot, amennyiben ez nem sikerül, a csomagod visszaérkezik a központunkba, a vásárlás meghiúsul és a vásárlás összege visszautalásra kerül. - A megrendelés átvételéhez milyen dokumentumokra lesz szükségem?
A megrendelés számára, a megrendelő nevére és egy fényképes igazolványra lesz szükségünk a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. - Rajtam kívül más is átveheti a csomagomat az üzletben?
Igen, amelyenniben nem a megrendelő személy szeretné átvenni a csomagot, úgy meghatalmazással és egy fényképes igazolvánnyal átvehető a csomag. - Hol találom a számlát, garanciajegyet, elállási dokumentumot?
A számlát, garanciajegyet a csomagodban, az elállásról szóló dokumentumot ITT töltheted le! Garanciális problémát pedig ITT tudod jelezni kollégiánk felé (online vásárolt termékek esetében csak itt tudod jelezni, üzleteinkben NEM). - Kibonthatom az üzletben a csomagom, ellenőrizhetem, hogy mindent megkaptam?
Igen, az ellenőrzésre van lehetőség, azonban bármilyen minőségi, mennyiségi, vagy egyéb probléma merülne fel, jelezd kollégáink felé, ebben az esetben az elállásról szóló dokumentumot ITT töltheted le és kitöltésével küldheted vissza cserére/reklamációra! - Nem tetszik egy szín, árnyalat, a termék állaga, stb. cserélhetem-e az üzletben?
Nem, üzleteink raktárkészlete nem egyezik a központi raktárkészlettel, így a cserére nincs lehetőség, ebben az esetben az elállásról szóló dokumentumot ITT töltheted le és kitöltésével küldheted vissza cserére/reklamációra!
Aki a 335/2012 sz. Korm. rendelet alapján a Magyar Postát szeretné választani rendelése kiszállítására, kérjük a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatban közölje ezt felénk, vagy a rendelés leadását követő 1 órán belül ezt írásban kérelmezheti az info@szepseglabor.hu e-mail címen. A weboldalon feltüntetett szállítási határidők és díjak a Magyar Posta kiszállításaira nem érvényesek. Kérlek kérd egyedei árajánlatunkat. Ügyfélszolgálat: +36303606429
Külföldi szállítás (EU-n belül)
Webáruházunk az Európai Unió területén belül minden tagállamba vállal kiszállítást.
A külföldi (nem magyarországi) szállítás díja egységesen 6.990 Ft, függetlenül a megrendelés végösszegétől.
Felhívjuk figyelmed, hogy az oldalon feltüntetett, 30.000 Ft feletti ingyenes szállítás kizárólag belföldi (magyarországi) szállítási cím esetén érvényes, és külföldi rendelésre nem vonatkozik.
Fontos: Külföldi megrendelés esetén kizárólag előre utalással tudsz fizetni. A rendelés összekészítése és csomagolása csak az átutalás beérkezése után kezdődik meg.
Segítségre van még szükséged?
Ügyfélszolgálatunk fogadja hívásod hétfőtől péntekig (munkanapokon) 800-1630 között: +36303606429
-
Előre utalássalElőreutalás CIB Bank 10700615-66636913-51100005 (Kérjük, utalás előtt várja meg munkatársunk e-mailes vagy telefonos visszaigazolását a számla adatairól!)
-
UtánvéttelAkkor válaszd, ha a szállítást futárszolgálattal, vagy csomagpontra kérted. A futárnál lehet készpénzzel vagy bankkártyával fizetni.